Reklamační řád

Odpovědnost za vady zboží a záruka

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav výrobku a v případě poškození postupovat následovně:

  • Od dopravce si vyžádat záznam o poškození
  • Zaslat jej spolu s žádostí o reklamaci na emailovou adresu obchod@cz-parfemy.cz

Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Podepsáním přepravního listu kupujícím, kupující souhlasí s jeho převzetím a stvrzujete, že dorazilo nepoškozené vinou dopravy. Na pozdější reklamce způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel.

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (je dodán vadný výrobek, je dodán jiný výrobek, než byl objednán, zboží je mechanicky poškozeno a je znemožněno jeho bezproblémové užívání ), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy a to:

  • bezplatným uvedením spotřebního zboží do stavu odpovídajícího
  • smlouvě prostřednictvím opravy
  • přiměřeným snížením kupní ceny
  • náhradním dodáním zboží
  • odstoupením od kupní smlouvy

V případě, že není reklamované zboží osobně předáno k reklamaci prodávajícímu, je kupující odpovědný za přepravu a případné škody při ní způsobené. K přepravě reklamovaného zboží používejte výhradně originální obaly. Přesto i v případě poškození nese plnou odpovědnost kupující a na jeho náklady bude poškozené zboží zasláno zpět, jelikož reklamace na základě mechanického poškození není uznatelná. Zásilka by měla být pojištěna.

Neoprávněná reklamace zboží

Neoprávněnou reklamací se rozumí taková reklamace, která je neopodstatněná.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zásilkový obchod, na reklamace v souvislosti s mírným poškozením obalu výrobku (promáčknutí, stlačení rohů obalu atd.) nebude brána zřetel.

Oprávněná reklamace zboží

Za oprávněnou reklamaci se považuje taková reklamace, která se vztahuje na takové poškození výrobku. V tomto případě tedy o poškození flakonku parfému nebo jeho mechanických částí, které by znemožnilo používání výrobku, či by jeho vinou docházelo k úniku parfémové vody.

Dále se reklamace považuje za oprávněnou v případech, kdy:

  • je dodán vadný výrobek
  • je dodán jiný výrobek, než byl objednán
  • zboží je mechanicky poškozeno a je znemožněno jeho bezproblémové užívání

Máte nějaký dotaz? Kontaktujte nás.

Vparfémy.cz